Palautus

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tehty kauppa on sitova eikä myyjällä ole velvollisuutta hyväksyä palautusta, ellei siitä ole erikseen sovittu.

Asiakkaan vastuulla on huolehtia tuotteen kunnosta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, kunnes tuote on päätetty pitää. Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sen eri ominaisuuksia, mutta tuotetta ei saa ottaa käyttöön. Joidenkin tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, näiden tuotteiden palauttaminen ei ole mahdollista pakkauksen avaamisen jälkeen.

Sopimuksen mukaisesti toimitetut tavarat otetaan takaisin ja hyvitetään ainoastaan sillä ehdolla, että myyjä on hyväksynyt palautuksen. Tällainen tavara voidaan ottaa takaisin ainoastaan, mikäli se on alkuperäispakkauksessa ja -kunnossa. Mikäli myyjä on hyväksynyt palautuksen, on sen yhteydessä mainittava ostajan nimi ja osoite, lähetteen tai laskun numero, palautuksen syy sekä henkilö, jonka kanssa palautuksesta on sovittu. Huoltoa ja takuuta koskevissa palautuksissa on lisäksi oltava mukana vikaselvitys. Puutteellisia palautuksia ei käsitellä. Palautettavat tuotteet on pakattava erikseen esim. alkuperäiseen postituspakkaukseen. Itse tuotteissa tai tuotteen omassa pakkauksessa ei saa olla osoitetarroja tms. eli palautettava tuote pakkauksineen on oltava myyntikelpoinen.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset palautusoikeuteen ja palauttamiseen liittyen.

Palautus kuljetuksen kautta
  1. Ota yhteyttä ennen palautusta info@re3.fi. 
  2. Kun palautus on hyväksytty. Pakkaa tuote tarvikkeineen hyvin lähetystä varten, niin se ei vaurioidu palautuksen aikana. 
  3. Täytä palautus- ja takuuhuoltolomake tai kirjoita siinä pyydetyt tiedot paperille. Kun olet täyttänyt lomakkeen, merkitse tilausnumerosi lähetykseen, jotta löydämme antamasi tiedot laitteen saavuttua meille. Ilman pyydettyjä tietoja emme voi palauttaa rahojasi.
  4. Jos lähetyksen mukana ei ole tilaus- tai kuittinumeroa, veloitamme selvitysmaksun 35 €.
  5. Palautukset on lähetettävä tavallisena postilähetyksenä rahti maksettuna. Myyjä ei hyvitä palautuksen toimituskuluja.

Palautusosoite:
RE3
Rullatie 6
60510 Seinäjoki
Finland

Palautus myymälään

Tuotteen voi palauttaa myymälässä. Ota mukaan kuitti tai tilausnumeron ja kaikki tuotteen mukana toimitetut tarvikkeet. Jos sinulle ei ole mukana tilaus- tai kuittinumeroa, veloitamme selvitysmaksun 35 €.

Tarkista myymälän aukioloajat

Suuri kokoisen tuotteen palautus (hierontatuolit)

Suuret ja painavat tuotteet, kuten hierontatuolit, suositellaan aina palauttamaan suoraan myymälään nopeinta käsittelyä varten. Mikäli et pysty toimittamaan tuotetta myymälään, on tuotteelle mahdollista tilata maksullinen noutokuljetus. Asiakkaan on itse hoidettava palautus.

Ota meihin yhteydessä samasta sähköpostista, jolla olet tehnyt tilauksen. Kerrothan viestissä tilaus- tai kuittinumerosi, kun kysymyksesi koskee olemassa olevaa tilausta. Asiakaspalvelu ei etsi tilausta pelkällä nimellä tietoturvasyistä. 

Vaihto

Tuotteen vaihtaminen onnistuu. Ota yhteytä info@re3.fi tuotteen hintaerotus selvitettään. Tuotteen rahtikustannuksista vastaa asiakas. 

Apua

Ota yhteyttä info@re3.fi tai vieraile asiakaspalvelu sivuillamme

Kauppa
Etsi
Tili
0 Vertaa
0 Ostoskori
Ostoskori

Your cart is empty

You may check out all the available products and buy some in the shop

Return to shop