Voit käyttää sivun yläreunassa olevaa hakupalkkia etsiäksesi tiettyjä tuotteita tai selata eri kategorioitamme. Tarjoamme kattavia tuotevertailuja, mutta voit myös aina ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua löytämään juuri sinulle sopivan tuotteen.
Kyllä, voit luoda toivelistan ja tallentaa tuotteita myöhempää ostamista varten. Napsauta vain ”Lisää toivelistalle” -painiketta tuotteen sivulla.
Tuotteen saatavuus näkyy tuotteen sivulla. Jos tuote on varastossa, näet ”Lisää ostoskoriin” -painikkeen. Jos tuote on loppunut varastosta, saatat nähdä ilmoituksen tai mahdollisuuden saada ilmoitus, kun tuote on jälleen saatavilla.
Kyllä, voit tehdä ostoksia ilman tilin luomista. Tilin luominen kuitenkin mahdollistaa toimitustietojen tallentamisen, tilausten seurannan ja pääsyn erikoistarjouksiin.
Hyväksymme luottokortit, pankkikortit, PayPalin ja tilisiirrot. Yrityksille tarjoamme myös laskutusvaihtoehdon.
Yleistä maksutavoista voit lukea lisää täältä: Maksutavat.
Kyllä, maksutietosi ovat turvassa. Käytämme edistyneitä turvatoimia, kuten SSL-salausta, suojataksemme henkilökohtaiset ja maksutietosi, jotta voit tehdä ostoksia turvallisesti sivustollamme.
Kyllä, voit käyttää alennuskoodia kassalla. Syötä koodi sille varattuun kenttään, niin alennus lasketaan automaattisesti tilauksesi loppusummaan.
Jos maksusi epäonnistuu, saat siitä ilmoituksen ja sinulle annetaan mahdollisuus yrittää maksua uudelleen tai valita toinen maksutapa. Varmista, että maksutietosi ovat oikein ja että tililläsi on riittävästi varoja.
Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden. Voit palauttaa sopivat tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämättömiä palautusta varten.
Palauttaaksesi tuotteen, noudata tilausvahvistuksessa annettuja ohjeita. Palautuksen mukana tulee olla kopio tilauslaskusta, ja tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessaan. Tarkemmat ohjeet ja palautuskäytännöt löydät myös sivuiltamme osoitteesta Palautusohjeet.
Asiakas vastaa palautuskuluista, ellei kyseessä ole virheellinen tai viallinen tuote. Viallisten tuotteiden kohdalla palautuskulut korvataan, ja saat ohjeet asiakaspalvelustamme tuotteen palauttamiseen. Tarkemmat tiedot löydät osoitteesta Palautuskäytäntö.
Valitettavasti emme tarjoa suoria vaihtoja. Jos haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee ensin palauttaa alkuperäinen tuote palautuskäytäntömme mukaisesti. Voit sitten tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta. Lisätietoja löydät sivuiltamme: Palautuskäytäntö.
Jos sinulla on kysymys tai tarvitset apua välittömästi, voit klikata alla olevaa painiketta keskustellaksesi asiakaspalvelumme edustajan kanssa livenä.
Huomaathan, että hyvityksen käsittelyyn voi kulua 6–12 arkipäivää siitä, kun palautuspakettisi saapuu meille.
Voit tarkistaa kaikki saatavilla olevat tuotteet, siirry kauppaan!
Vie minut kauppaan